Жамбыл облысыҚордай ауданыАуданы әкімдігінің ресми интернет-ресурсы


Қордай ауданы бойынша бос тұрған мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс жариялау туралы хабарлама 19.05.2017 жыл

Жарияланған хабарландыру мазмұнына

персоналды басқару қызметі жауапты

 Қордай ауданы бойынша бос тұрған мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс жариялау туралы хабарлама:

 Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

  -E-4 санаты үшін: жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

E-R-4 санаты үшін: жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

– E-R-5 санаты үшін: жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

           – Е-G-3 санаты үшін      жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

            – Е-G-4 санаты үшін:  жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақылары

 

Санаты Еңбек сіңірген жылдарына байланысты лауазымдық жалақысы
теңгеден теңгеге дейін
Е-4 77452 104935
E-R-4 73288 99106
E-R-5 64960 88279
Е-G-3 69957 94109
Е-G-4 62461 84115

 

Жамбыл облысы Қордай ауданы әкімінің аппараты бос тұрған мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға конкурс жариялайды

 080400,Қордай ауданы,Қордай ауылы, Төле би көшесі №106 (2 қабат, 27,28 кабинет),

анықтама үшін телефон/факс:8 (72636)2-11-68, 4-30-12(akimat_k@mail.ru)

           Қордай ауданы әкімі аппаратының мемлекеттік-құқықтық жұмысы бөлімшесінің бас маманы Е-4 – санаты, 1 бірлік № 01-07-02

            Функционалдық міндеттері: Аудан әкімі аппаратында дайындалатын құжаттардың ҚР Заңдарына сәйкестігін қамтамасыз ету, аудан әкімі шешімдерінің, өкімдерінің, әкімдігі қаулыларының заңдылығына жауапты және тіркеуге жататын нормативтік құжаттарды сараптамадан өткізу және Әділет органына тіркеуге ұсыну. ҚР сот мекемелерінде аудан әкімдігінің, аудан әкімінің, оның аппаратының өкілі болып табылады. Аудандағы құқық бұзушылықтың алдын алу және құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету жөніндегі комиссия отырысына құжаттар әзірлеп дайындау, комиссияның хатшысы міндетін атқару және белгіленген іс-шаралар жоспарының орындалуын қамтамасыз ету. Ауылдық округ әкідері шығарған шешімдері мен өкімдерінің, аудан әкімдігі бөлімдерінің басшылары шығарған бұйрықтардың заңдылығына, дұрыс рәсімделгеніне бақылау жасау. Құқықтық сұрақтар бойынша аудан әкімі аппаратының, аудан әкімдігінің бөлімдерінің, ауылдық округ әкімі аппараттарының қызметкерлеріне кеңес беру. Айналысатын мәселелері бойынша аудан әкімінің шешімдері мен өкідері, аудан әкімдігі қаулыларының жобаларын дайындау. Ауданнан таңдалатын алқабике кадидаттарының тізімін жасайды.   

            Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – Құқық саласындағы. Мамандығы – Құқық саласындағы (жалпы).

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің ветеринария бөлімінің жетекші маманы Е-R-5 санаты, 1 бірлік №01-08

            Функционалдық міндеттері: Ветеринариялық іс-шараларды ұйымдастырады, ветеринариялық бақылау-қадағалау жұмыстарын жүргізеді. Жануарлардың эпизоотиялық ауруларының алдын алу, диагностикасы және жоюы бойынша жүргізілетін ветеринариялық – санитариялық іс-шараларды ұйымдастырады және бақылайды. Ветеринариялық заңнамалардың орындалуы жөнінде анықтамалық  талдау материалдарын дайындайды. Мал өнімдері мен шикізаттарды дайындайтын, сақтайтын, өңдейтін және өткеретін мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылауға жататын объектілерді тексеру. Эпизоотияға қарсы  іс шаралардың сапалы, әрі уақытылы орындалуын бақылау, малдардың аса қауіпті ауру ошақтарын жою жұмыстарынтиісті деңгейде орындалуына бақылау жасайды. Бекітілген ветеринариялық іс-шаралар жоспарының орындалуын қадағалайды. Қаңғыбас иттер мен мысықтарды аулауды және жоюды, ветеринариялық талаптарға сәйкес мал қорымын (биотермиялық шұңқырларды) салуды ұйымдастыру және оларды күтіп-ұстауды, мүдделі тұлғаларға өткізіліп жатқан ветеринариялық іс-шаралар туралы ақпарат беруді, ветеринария мәселелері бойынша халықтың арасында ағарту жұмыстарын,  ветеринариялық есепке алу мен есептілікті жинақтау, талдау және оларды облыстың жергілікті атқарушы органына ұсыну, ауру жануарларды санитариялық союды ұйымдастыру және жүргізуі тиіс.

            Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – ветеринария саласындағы жоғары немесе ортадан кейінгі не орта техникалық немесе кәсіптік.  Мамандығы – ветеринария саласындағы (жалпы).

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің қаржы бөлімінің есеп-қисап және коммуналдық меншікті басқару секторының бас маманы E-R-4 cанаты (№01-04-01)

            Функционалдық міндеттері:Аудандық бюджеттің атқарылуы жөніндегі есепті жасайды. Аудандық бюджетке кіріс түсімдерін есептеу жүргізу, төлемақы құжаттарын ресімдеу және тіркеу. Аналитикалық есеп жүргізу, есептегі қалдықтарды бақылау, жинақ қаржыландыру жоспарының төлемдер мен міндеттемелерін орындалуына есеп беру. Қаржы бөлімі аппараты бойынша мемлекеттік сатып алу конкурсын ұйымдастыру. Бюджеттің кіріс бөлігі бойынша аудандағы әлеуметтік экономикалық жағдайы туралы баяндама дайындау, аудандағы әлеуметтік экономикалық дамуын және бюджеттің кіріс бөлігінің жоспарын әзірлеу және келісім жасау, аудандық бюджеттік комиссияның отырысына құжаттарын әзірлеу және аудан бюджетінің кіріс бөлігін түзету.

            Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы.  Мамандығы – қаржы немесе экономика немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің бас маманы E-R-4 cанаты 1 бірлік №01-02

             Функционалдық міндеттері: Жетекшілік ететін мәселелер бойынша бұқаралық ақпарат құралдарымен, атқарушы органдармен, ұйым-мекемелермен өзара әрекет жасайды. Өңір және салалар бойынша мемлекеттік және басқа тілдерді дамыту жөніндегі іс-шараларды ұйымдастырады. Мемлекеттік тілде құжаттарды дайындайды. Мемлекеттік және ұлттық тілдерді қолдану және дамыту бойынша аудандық қордың құрылуына және оның жұмысына атсалысады. Жоғары тұрған органдардың тілдерді дамыту, іс-қағаздарын мемлекеттік тілді жүргізу мәселелері бойынша актілердің орындалуын бақылайды. Бөлімге қатысты басқа да сұрақтармен айналысады.

            Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – әлеуметтік ғылымдар, экономика  және бизнес саласындағы немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы немесе өнер саласындағы немесе құқық саласындағы немесе білім саласындағы жоғары.

Мамандығы – экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит немесе мемлекеттік және жергілікті басқару немесе журналистика немесе тарих немесе мәдениеттану немесе өнер (жалпы) немесе құқықтану немесе қазақ тілі мен әдебиеті.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің бас маманы E-R-4 cанаты 1 бірлік №01-03

             Функционалдық міндеттері: Мәдени ағарту мекемелерінің жұмысына жетекшілік жасайды. Мәдениет саласы бойынша мәдени ағарту мекемелері жүйесінің орналастыруын және дамуын, сонымен қатар басқа да аудандық мәдениет іс-шараларын үйлестіріп, бағыттайды. Бұйрықтар кітабын жүргізеді. Мекеме басшысының бұйрығымен жұмысқа қабылдау, ауыстыру, жұмыстан босатуларды ресімдейді, еңбек кітапшаларын жүргізеді. Мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің жұмыс жоспарын құрады. Жоғарғы органдардың  шешімдерінің орындалуын бақылау. Мәдени-ағарту мекемелерінің мамандарының орналастырылуына және тура пайдалануына, еңбек тәртібінің жай-күйіне бақылау жүргізеді.

Бөлімге қатысты басқа да сұрақтармен айналысады.    

             Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – әлеуметтік ғылымдар, экономика  және бизнес саласындағы немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы немесе өнер саласындағы немесе құқық саласындағы немесе білім саласындағы жоғары.

Мамандығы – экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит немесе мемлекеттік және жергілікті басқару немесе журналистика немесе тарих немесе мәдениеттану немесе өнер (жалпы) немесе құқықтану немесе қазақ тілі мен әдебиеті.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Кенен ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман-қаржы агенті E-G-4 санаты, 1 бірлік № 01-04

            Функционалдық міндеттері: Салық есебін жүргізеді, салық және міндетті төлемдерді жинайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Мамандығы – Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Бетқайнар ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы  E-G-4 санаты, 1 бірлік № 01-05

            Функционалдық міндеттері: Ауылдық округі әкімі аппаратында бақылауға алынған Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімдерінің, әкімдіктерінің актілерінің орындалуы бойынша жинақтау папкаларын жүргізу. Автоматтандырылған «Сайлаушы» сайлау жүйесін шақыру бойынша жұмысын қамтамасыз ету. Ауылдық округ әкіміне қызметіне сәйкес құжаттарды дайындау. Ауылдық округ әкімі аппаратында Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімінің, ауылдық округ әкімінің актілерінің орындалуына жалпы бақылауды жүзеге асыру, орындалу сапасына бақылау жасау. Ауылдық округ тұрғындарына анықтама беру, шаруашылық кітаптарын жүргізу, мөрлердің сақталуына жауапты. Округке қарасты елді мекендерде жануарлардың аса қауіпті аурулары бойынша профилактикалық жұмыстардың сапалы жүргізілуін және толық мал басының қамтылуына ықпал ету. Округ аймақтарында жануарлардың экзоотиялық ауруларды тіркелген жағдайда аумағын анықтап толық мәліметтер беру. Елді мекендерде мал жаятын орындарды айқындау, санитарлық тазалықты сақтау, қаңғыбас иттер мен  мысықтарды аулауды ұйымдастыру, алып қойылатын және жойылатын ауру жануарлардың, жануарлардан алынатын өнімдер мен шикізаттың құжаттарын дайындап аудан әкімдігінің ветеринария бөліміне тапсырады. Тиісті аумақта жануарлардың жұқпалы аурулары пайда болған жағдайда, бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша карантинді немесе шектеу іс-шараларын белгілеу туралы шешімдердің жобасын дайындау. Тиісті аумақта жануарлардың жұқпалы ауруларының ошақтарын жою жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар кешені жүргізілгеннен кейін бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша шектеу іс-шараларын немесе карантинді тоқтату туралы шешімдердің жобасын дайындау. Қазақстан Республикасының заңнамасының талаптарына сәйкес өз құзіреті шегінде өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Мамандығы – Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қарасу ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-есепші-кассирі, (уақытша, негізгі қызметшінің балаға күтім жасау мерзіміне) E-G-3 санаты, 1 бірлік №01-06

Функционалдық міндеттері: Салық есебін жүргізеді, салық  және   міндетті  төлемдерді жинайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі – Жоғары кәсіптік.

Мамандығы – Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Қарасу ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы E-G-3 санаты, 1 бірлік № 01-05

Функционалдық міндеттері: Ауылдық округі әкімі аппаратында бақылауға алынған Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімдерінің, әкімдіктерінің актілерінің орындалуы бойынша жинақтау папкаларын жүргізу. Автоматтандырылған «Сайлаушы» сайлау жүйесін шақыру бойынша жұмысын қамтамасыз ету. Ауылдық округ әкіміне қызметіне сәйкес құжаттарды дайындау. Ауылдық округ әкімі аппаратында Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімінің, ауылдық округ әкімінің актілерінің орындалуына жалпы бақылауды жүзеге асыру, орындалу сапасына бақылау жасау. Ауылдық округ тұрғындарына анықтама беру, шаруашылық кітаптарын жүргізу, мөрлердің сақталуына жауапты.

Округке қарасты елді мекендерде жануарлардың аса қауіпті аурулары бойынша профилактикалық жұмыстардың сапалы жүргізілуін және толық мал басының қамтылуына ықпал ету. Округ аймақтарында жануарлардың экзоотиялық ауруларды тіркелген жағдайда аумағын анықтап толық мәліметтер беру. Елді мекендерде мал жаятын орындарды айқындау, санитарлық тазалықты сақтау, қаңғыбас иттер мен  мысықтарды аулауды ұйымдастыру, алып қойылатын және жойылатын ауру жануарлардың, жануарлардан алынатын өнімдер мен шикізаттың құжаттарын дайындап аудан әкімдігінің ветеринария бөліміне тапсырады. Тиісті аумақта жануарлардың жұқпалы аурулары пайда болған жағдайда, бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша карантинді немесе шектеу іс-шараларын белгілеу туралы шешімдердің жобасын дайындау. Тиісті аумақта жануарлардың жұқпалы ауруларының ошақтарын жою жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар кешені жүргізілгеннен кейін бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша шектеу іс-шараларын немесе карантинді тоқтату туралы шешімдердің жобасын дайындау. Қазақстан Республикасының заңнамасының талаптарына сәйкес өз құзіреті шегінде өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Білімі – Жоғары немесе ортадан кейінгі не орта техникалық немесе кәсіптік.          Мамандығы – Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Қарасу ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-бухгалтері E-G-3 санаты, 1 бірлік № 01-04

Функционалдық міндеттері: Ауылдық округ әкімі аппаратының әкімшілік-басқармалық сметаларын және штаттық кестесін дұрыс сақтау бойынша, белгіленген уақытқа сәйкес жылдық және айлық бухгалтерлік есептерді сақтайды және жүйелік дайындықтар мен жол сапар қағаздарын дайындайды. Жалақы бөлумен айналысады, зейнетақы қорларына міндетті зейнетақы жарналары жөнінде операцияларды, банкке құжаттар дайындап, кассалық операциялармен басқа ұйымдармен расчеттар бойынша операция жүргізеді. Бухгалтерлік құжаттарға, кассалық және материалдық шоттарына, бухгалтерия жұмыстарының сапалы және уақтылы орындалуына және оның жоғары деген орындалуына, кассалық кітаптарға, мемлекеттік қызметкерлердің тұлғалық шоттарына, жұмысшылар мен сала қызметкерлерінің айналым ведомостің жүргізуге жауап береді. Бухгалтерлік есеп-қисапқа қатысты, ауыл округі әкімінің шешімдері мен өкімдері бойынша шаралар қабылдайды. Бухгалтерлік құжаттарды, кассалық және материалдық есептерді қосымшаларымен бірге сақталуына жауап береді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе ортадан кейінгі не орта техникалық немесе кәсіптік.   Мамандығы – экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Үлкен Сұлутөр ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман – бухгалтері E-G-4 санаты, 1 бірлік № 01-04

            Функционалдық міндеттері: Ауылдық округ әкімінің бухгалтерлік есепке тиеселі өкімдері мен шешімдерінің орындалуына шара қолдану.Ауылдық округ әкімі аппаратының әкімшілік жобалық – басқару шығындары және штаттық кестенің дұрыс орындалуын жүзеге асырады. Бухгалтерлік есеп құжаттарына, кассалық, материалдық шоттарға және де оның қосымшаларына жауапты.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы. Мамандығы – экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Сұлутөр ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы E-G-3 санаты, 1 бірлік № 01-02.

            Функционалдық міндеттері: Іс қағазын жүргізу, нотариат іс-әрекеттерін орындау, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары.

            Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Мамандығы – Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Отар ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман-бухгалтері E-G-4 санаты, 1 бірлік №01-06

            Функционалдық міндеттері: Бухгалтерлік есеп-қисапқа қатысты, ауыл округі әкімінің шешімдері мен өкімдері бойынша қабылдайды.Ауыл округі әкімінің аппаратының штаттық кестесі мен әкімшілік басқару шығыстарының сметасының тура сақталуының шарасын жасайды.Бухгалтерлік құжаттарды,кассалық және материалдық есептерді қосымшаларымен біріге сақталуына жауап береді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы.Мамандығы – экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Қарасай ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман-бухгалтері E-G-4 санаты, 1 бірлік №01-03

Функционалдық міндеттері: Бухгалтерлік есеп-қисапқа қатысты, ауыл округі әкімінің шешімдері мен өкімдері бойынша қабылдайды.Ауыл округі әкімінің аппаратының штаттық кестесі мен әкімшілік басқару шығыстарының сметасының тура сақталуының шарасын жасайды.Бухгалтерлік құжаттарды,кассалық және материалдық есептерді қосымшаларымен біріге сақталуына жауап береді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы.Мамандығы – экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Кенен ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман – бухгалтері E-G-4 санаты, 1 бірлік № 01-03

Функционалдық міндеттері: Ауылдық округ әкімінің бухгалтерлік есепке тиселі өкімдері мен шешімдерінің орындалуына іс-шара қолдану. Ауылдық округ әкімі аппаратының әкімшілік жобалық – басқару шығындары және штаттық кестенің дұрыс орындалуын жүзеге асырады. Бухгалтерлік есеп құжаттарына, кассалық, материалдық шоттарға және де оның қосымшаларына жауапты.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы. Мамандығы – экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Қаракемер ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман – әскери-есеп столының инспекторы E-G-4 санаты, 1 бірлік № 01-07

            Функционалдық міндеттері: Әскери міндеттілердің есебін жүргізеді. Әскери қызмет жалпы әскери міндеттілік сұрақтарының орындалуын қамтамасыз етеді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Мамандығы – Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1)  Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкiмшiлiк лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткiзу қағидаларының 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2)  3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;

3)  бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

4)  еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;

5)  Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

6)  Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7)  құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8)  конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

9)  Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

10)  Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

Құжаттарды қабылдау мерзiмi конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінің келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күннің ішінде мына мекен-жай бойынша тапсырылуы тиіс: Қордай ауданы, Қордай ауылы, Төле би көшесі, 106, (27, 28- іс бөлмелер)

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекен жайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күні бұрын кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Құжаттарды қабылдау аяқталғаннан кейiн, құжаттарды қарау қорытындысы бойынша әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, әңгімелесуге жіберілгені туралы хабар алған күннен бастап үш жұмыс күн ішінде жоғарыда көрсетілген мекен-жайында орналасқан мекемеде әңгімелесуден өтеді.

Конкурс комиссиясының үміткерлермен әңгімелесу отырысына байқаушылар қатыстырылуы мүмкін.

Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар конкурс комиссиясы шешiмiмен келіспеген жағдайда шешім қабылданған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде уәкiлеттi органға немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде шағымдана алады.

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2-қосымшасы
 

Нысан

 

__________________________
(мемлекеттік орган)

 

 

Өтініш

 

 

Мені___________________________________________________________
____________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.

Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

Қоса берілген құжаттар:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

Мекен жайы және байланыс телефоны___________________________________
____________________________________________________________________

 

________                                               ____________________________________
(қолы)                                                            (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

 

«___»_______________ 20 __ ж.

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы

 

Нысан

 

«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК

ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ

ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

 

  _____________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)
ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4)
 
  _____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болған жағдайда/при наличии)
ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
1. Туған күні және жері/
Дата и место рождения
2. Ұлты (қалауы бойынша)/
Национальность (по желанию)
3. Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения
4. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)
5. Шетел тілдерін білуі/
Владение иностранными языками
6. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)
7. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)
8. Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)
9. Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)
ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Күні/Дата қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации
қабылданған/
приема
босатылған/
увольнения
 

_____________________
Кандидаттың қолы/
Подпись кандидата

 

_______________
күні/дата